Avatar billede Billing Novice
07. maj 2021 - 15:47 Der er 2 kommentarer

udvid på 2 skærme hhv. VGA og HDMI

Når jeg tilslutter skærm1 via VGA og skærm2 via HDMI registreres kun skærm 2. jeg får ikke mulighed for at vælge skærm 1, indtil jeg slukker skærm 2, så registreres skærm 1...
dvs. når begge skærme er tændt vises billede på skærm med HDMI tilslutningen og når den skærm slukkes så går billedet over på skærm med VGA tilslutning.

jeg ville så frygtelig gerne kunne  bruge begge skærme samtidig :-) nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. maj 2021 - 16:56 #1
Avatar billede supportsiden Professor
12. maj 2021 - 11:15 #2
Kig i Enhedshåndterig om du ser 2 skærme der
Tast Windowstasten + P