Avatar billede Temco Professor
09. maj 2021 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Net forbindelse ved opdatering

En bærbar vil ikke opdatere fra Windows Update. Når forsøger, kommer den med beskeden der ikke er net-forbindelse. Men det er der.

Den er tilsluttet internettet via et modem (tror jeg det hedder) fra CBB. Det ser sådan ud: https://i.postimg.cc/MKgvqFGW/202101.jpg

Hvad kan det skyldes?
Avatar billede Temco Professor
09. maj 2021 - 21:23 #1
Det har ikke noget at gøre med den USB hub via hvilken den er tilsluttet. Direkte sat i computeren virker det heller ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2021 - 03:29 #2
I indstillinger kan du vælge, om din pc må opdatere via mobile-data eller ej. Standard er, at den kun opdatere via wifi, og ikke mobilt. Bare ret det til, at den godt må.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. maj 2021 - 08:49 #3
Indstillinger / opdatering og sikkerhed / windows update / avancerede indstillinger
Hent opdateringer via forbrugsbaserede dataforbindelser - skal være slået til.
Avatar billede Temco Professor
10. maj 2021 - 19:09 #4
Magne tak.
Avatar billede Temco Professor
10. maj 2021 - 19:09 #5
Mange tak.