Avatar billede imma Forsker
12. maj 2021 - 09:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forside til pokemon samlemappe

Hejsa, jeg er ved at lave en pokemon samlemappe med 898 forskellige pokemons som ungerne på min sfo skal finde, og jeg håber inderligt nogen vil hjælpe med at lave en skabelon forside, så den ser pokemon agtig ud, har ikke lavet sådanne hæfter før men tænker en forside med lidt pokemon og lidt bagside med lidt pokemon og jeg så selv fylder resten ud med billederne og tjeck felter af pokemons på alle de andre sider. Det kunne være så fedt, hvis der var en linje hvor jeg selv kunne plotte navn og klasse ind..

Det vil være en qr kode skattejagt som de skal ud på i flere uger for at finde dem alle sammen :-)

Det er en test om systemet - kan fungere og om børns vedholdenhed.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. maj 2021 - 15:26 #1
Hej Det er godt nok svært at finde ud af hvor du vil havne, kunne du ikke lave et rids af
hvor du gerne vil havne?
En lille tanke!
https://ibb.co/phmMx2R
Avatar billede imma Forsker
12. maj 2021 - 15:51 #2
https://pocketmonster.dk/wp-content/uploads/2020/12/bulbasaur-360.jpg

sådan noget a la det her - og så at man kan skrive børnenes navne øverst - og så et eller andet med samlemappe.

og på bagsiden, DU HAR FANGET DEM ALLE -TILLYKKE
Avatar billede imma Forsker
12. maj 2021 - 15:52 #4
Avatar billede imma Forsker
27. maj 2021 - 19:21 #5
Anyone