Avatar billede Jolles Professor
13. maj 2021 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Asus Vivo, win10, blæserstøj

3 år gammel Asus Vivo bliver meget varm og blæseren larmer hele tiden. Skal jeg støvsuge eller hvad?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2021 - 18:01 #1
Hvis muligt måske både suge men også puste hvis der er mulighed for det.
Bærbare tager mange gange luft ind i bunden og puster ud i siden. Er dog ikke klar over om det er sådan lige på din pc?
På den bærbar jeg har gjort det på pustede jeg med trykluft på dåse ind fra siden samtidigt med at jeg sugede i bunden ved den riste der ledte ind til blæseren. Jeg gjorde så også det at jeg fikserede vingen på blæseren så den ikke drønede rundt når jeg rensede. Det lykkedes mig faktisk at få temperaturen ned fra ca 80 grader til 65 på den måde.
Avatar billede Jolles Professor
13. maj 2021 - 23:18 #3
Tak for hjælpen, Erik Hg
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2021 - 06:40 #4
Smiler ;-)