Avatar billede Temco Professor
13. maj 2021 - 17:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download af filer

Nyt problem. :| Jeg har downloadet to pdf filer fra DropBox. Men kan ikke finde dem nogen steder. De er ikke i Download. Eller nogen af de andre mapper i Internt lager. Hvor havner de?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. maj 2021 - 18:59 #1
De kan reelt ende hvor som helst - din browser kan være sat til at gemme på sidst anvendte placering.
Hvilken browser brugte du?
Prøv evt. at kigge i browserens download-historik.
Avatar billede Temco Professor
13. maj 2021 - 19:25 #2
Undskyld, fik det ikke formuleret præcist nok.
Downloadede dem via Chrome fra min computer til telefonen (S21). Er på telefonen jeg ikke kan finde dem.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. maj 2021 - 19:34 #3
Så må jeg give pinden videre - jeg ved hat om Android. :-)
Avatar billede Temco Professor
13. maj 2021 - 19:40 #4
Ok. :)
Avatar billede Erik K Ekspert
13. maj 2021 - 23:14 #5
Har du ikke en app, der hedder Files på din tlf?

Der burde de ligge, medmindre Samsung har fiflet med det som med så meget andet.

I en ren Android installation vil de ligge under Files eller Filer.
Avatar billede Erik K Ekspert
14. maj 2021 - 00:06 #6
Lige en ting mere.
Når du åbner appen "mine filer" og du ikke kan se dem umiddelbart, så er det ikke sikkert, at de ligger under "downloads". De vil snarere ligger under "Dokumenter", da Android efter bedste evne forsøger at sortere alt efter om det er billeder, dokumenter, musik, film eller andet.
Da PDF jo er et dokument, vil det være der, du skal finde det, hvis ellers sorteringen virker.
Avatar billede Temco Professor
14. maj 2021 - 02:22 #7
Det er pinligt, men må have gjort et eller andet forkert. Har prøvet igen. Denne gang er de der. De ligger rigtig nok ikke i Download, men Documents.

De to fra første forsøg er der ikke. VED jeg i e-mail programmet klikkede download på dem begge (en af gangen) og så "stregen" flytte sig. Så fatter det ikke. Men nå pyt, det er jo ikke penge jeg har mistet.