Avatar billede Temco Professor
13. maj 2021 - 21:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Password manager til mobil

Jeg er så småt ved ved at blive vanvittig. Der er endt i op i alt for meget bøvl med at få alting på plads.

Er der nogen der kan anbefale en password manager til mobil (S21), hvor man IKKE skal registrere sig og som er ENKEL? Den skal kun gemme passwords.

Ellers lister jeg sgu bare det hele op i et notat og gemmer det!
Avatar billede Temco Professor
13. maj 2021 - 21:28 #1
Har nu haft hentet mindst 10. Opgiver det og finder på noget andet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. maj 2021 - 21:31 #2
Avatar billede Temco Professor
13. maj 2021 - 21:35 #3
Tak. Kigger på det.
Avatar billede supportsiden Professor
14. maj 2021 - 07:59 #4
Har selv tidligere brugt Keepass, gemte database på FTP
https://keepass.info/download.html
Avatar billede Temco Professor
14. maj 2021 - 23:34 #5
Endte med at bruge denne: https://www.msecure.com/

Ser ud til at være i orden. Og er nem at tage i brug. Blot et brugernavn og et password, og det kører. Mange af dem inkludere både dit og dat og man skal tages stilling til- og gøre alt muligt, før man kan bruge den...

Eneste minus her er prisen.
Avatar billede Temco Professor
14. maj 2021 - 23:36 #6
"On sale for 19,99". I appen i min telefon står der 29.99 (ja det er en vild pris). Måske er det alligevel ikke den samme.