Avatar billede per2edb Guru
15. maj 2021 - 10:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft 365 Home upgraderet til 2019 versioner

Jeg har Microsoft 365 Home
Alle programmer er 2016
Jeg kan se der er udgivet Access 2019

Hvordan får jeg versionerne 2019
Skal man betale for den når man har 2016 der ikke er udløbet
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2021 - 10:49 #1
Betaler du årligt abonnement, har du Microsoft 365, der giver ret til altid at køre den nyeste udgave. Den vil normalt installere sig selv løbende, men se under filer-konto. Her bør være en knap der fortæller om den aktuelle version, og giver mulighed for at opdatere.
Der kan være spærret for opdateringer. I så fald kan du logge på HTTPS:\\portal.office.com og hente nyeste udgave.

Betaler du ikke løbende, er det ikke Microsoft 365 du har, og så er der ikke opgradering til rådighed.
Avatar billede per2edb Guru
15. maj 2021 - 14:52 #2
Hej Ole
Håber du kan hjælpe igen da jeg er helt lost (Er ellers Civ.Ing men MS er kun forvirring)

Alle mine Apps er 2016

Se dette fra MS:
Office 365 er nu Microsoft 365. Microsoft 365 omfatter alt, hvad du bruger i Office 365, f.eks. premium Office-apps og 1 TB skylager, plus nye fordele inkluderet i abonnementet.

Dit abonnement blev fornyet den 22. oktober 2020. Din næste fornyelse er planlagt til 3. oktober 2021.

Men jeg an ikke se hvordan jeg skal opdatere.
Jeg kan komme til Installer > office  men er det ikke en nyinstallation??
Vil den f.eks ødelægge mine bestående opsætninger og Data???
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2021 - 17:09 #3
Du vil aldrig ødelægge data. Opsætning vil typisk også blive bevaret.

Kør du bare på og få installeret
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2021 - 19:04 #4
Microsoft 365 opdateres løbende som en windows ting. Så du skal intet gøre - du har altid nyeste version.
I indstillinger / windows update / avancerede indstillinger - der skal 'modtag opdateringer fra andre microsoft-produkter, når du opdaterer windows' være slået til.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. maj 2021 - 21:58 #5
Det er ikke helt korrekt. Dels kan din installation være konfigureret til en anden opdaterings frekvens end den almindelige (kaldet branch).
Dels er der ingen automatisk opdatering mellem hovedversionerne som 2016 til 2019, som er gældende her.
Dels kører opdateringen i dag direkte i Office, og ikke via Windows update.
Avatar billede per2edb Guru
16. maj 2021 - 10:56 #6
Alt er slået til i avancerede indstillinger men jeg kan stadig ikke fp 2019 versioner
Avatar billede per2edb Guru
16. maj 2021 - 16:04 #7
Efter alt er slået til i avancerede og office er nyinstalleret fik jeg Microsoft 365
Tak for hjælpen