Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2021 - 13:06 Der er 4 kommentarer

Program til afspilning af Blu-Ray på pc.

Jeg har haft Leavo Blu-Ray Player installeret på min stationære pc, med Win 10 Pro 64 bit, men jeg synes at det driller. Jeg har nogle Blu-Ray disks som jeg har optaget fra TV, på min Panasonic DMR BCT 84 HDD/DVD/BD optager. Der er tale om nogle diske med flere forskellige titler. Problemet er at jeg ikke kan skifte fra f.eks. titel 1 til 3. Der er ingen problemer med at programmet pludselig fryser.
Med afspilning af DVD´er er der ingen problemer.
Er der andre programmer, der kan tænkes at fungere bedre, end det nævnte program, vil det være en stor hjælp.

På forhånd tak.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede INK Ekspert
16. maj 2021 - 15:02 #1
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2021 - 16:41 #2
Hej ink. Jeg vil undskylde at jeg ikke har svaret før nu, men der har, og er måske stadig problemer med min mail (Outlook 2019) YouSee som udbyder.. Jeg gik ind på eksperten og tjekkede der, og der var et svar (dit) men indbakken var tom.

Men nu til mit spørgsmål: nej jeg har ikke set siden du linker til, men vil naturligvis prøve.
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2021 - 18:42 #3
Nu har jeg installeret programmet, men det virker underligt. Det kan dog lade sig gøre at se indholdet på pc´en nu.

Jeg har indsat et link, men et udklip fra skærmen. Når jeg klikker på feltet "OPEN DISC" kommer der et hvidt vindue frem, hvori der er to muligheder: Open file eller Open Disc. Jeg klikker på Open Disc og derefter på OK, men intet sker. Klikker jeg på Open file popper "Denne pc" op, men de forskellige drev. Jeg vælger F-drevet og under det BDAV. Klikker på dette og op kommer der tre muligheder; 1. CLIPINF, 2. PLAYLIST, 3. STREAM. Jeg klikker derefter på STREAM og nu kommer filerne på BD´en I dette tilfælde otte i alt. Det passer også med de otte titler der er på BD´en.
Jeg synes bare at det virker ualmindelig besværligt og bøvlet. Det ville være bedre hvis Windows Media Player var i stand til at afspille BD.
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. maj 2021 - 18:44 #4
Jeg glemte i farten at indsætte linket:

https://ibb.co/j37GHtP