Avatar billede Superhat Novice
18. maj 2021 - 09:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kommentarer på spørgsmål

Jeg stillede et spørgsmål om chrome cast og fik rigtigt mange fine svar. Mange tak for det, men jeg kan ikke finde ud at hvordan jeg svarer på kommentarerne. Så hermed gjort.
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. maj 2021 - 10:10 #1
Du skriver bare i feltet neden under. Finder du et svar på dit spørgsmål, der løser dit aktuelle problem, markerer du det ved at klikke på "marker som løsning".
Hvis du synes godt om en bemærkning eller et svar, så klikker du på "Synes godt om".
Avatar billede poko1 Ekspert
18. maj 2021 - 10:21 #2
Du skriver i feltet neden under et svar!
Og hvis du har fået noget du kan bruge så markerer du den eller dem der svarede ved at trykke på løsnings feltet.
https://ibb.co/k5FH4kC
Avatar billede poko1 Ekspert
18. maj 2021 - 10:22 #3
#1 havde ikke opdateret.
Avatar billede Superhat Novice
18. maj 2021 - 10:27 #4
Mange tak