Avatar billede Emil Rasmussen Praktikant
19. maj 2021 - 10:50 Der er 6 kommentarer

Min touchpad på Lenovo T440s virker ikke....

Min touchpad på min Lenovo T440s virker ikke. Jeg har haft afinstalleret driveren og installeret den igen, virker ikke. Jeg har afinstalleret driveren og ladet computeren finde en driver som den mente passede til, det virkede heller ikke... Jeg har været inde i de forskellige indstillinger som lenovos support har sagt kunne være problemet. Ingen af disse ting har virket og nu er jeg ved at være godt træt af at kun at kunne bruge min touchskærm.
Tak på forhånd :)
- Emil Rasmussen
Avatar billede thomas_bk Ekspert
19. maj 2021 - 10:52 #1
Har du overvejet at den fysisk kan være gået i stykker....
Avatar billede Emil Rasmussen Praktikant
19. maj 2021 - 11:25 #2
Nej, fordi nogle gange ved mine låseskærm virker den, og så når jeg har skrevet min kode forsvinder den igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2021 - 12:18 #3
den kan være deaktiveret - se i enhedshåndtering - der står evt fejl også nævnt
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2021 - 12:24 #4
Avatar billede Emil Rasmussen Praktikant
19. maj 2021 - 21:24 #5
Claes57, Den siger at enheden burde være konfigureret korrekt. ;/

220661, Ingen af disse metoder beskrevet hjalp på problemet, har ellers prøvet dem alle.. :/
Avatar billede KHN Guru
21. maj 2021 - 10:41 #6
Før du begynder, anbefaler jeg, at du tager en sikkerhedskopi af dit register, hvis der opstår problemer. Jeg anbefaler også et systemgendannelsespunkt, før du starter.

1) Åbn menuen Kør og skriv følgende kommando: regedit.
Dette åbner registreringseditoren.

2) Naviger til følgende område i dit register:
    • HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Synaptics\SynTP\Install

Find følgende registreringsdatabase nøgle: DeleteUserSettingsOnUpgrade
Højreklik på posten, og klik på "Rediger".

3) Skift værdien fra 1 til 0.

Nu kan du afslutte Registreringseditor.

4) Genstart Pc for at være sikker på at ændring indlæses.