Avatar billede Temco Professor
19. maj 2021 - 19:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slå Autokorrektur fra for et enkelt dokument

Er det muligt at slå Autokorrektur fra for et enkelt dokument?

Indholdet er på to sprog. Og da den kun kan finde ud af at rette et ad gangen, er der derfor hele tiden en masse røde understregninger. Dem vil jeg meget gerne være fri for.
Avatar billede Temco Professor
19. maj 2021 - 19:23 #1
Der er installeret korrekturredskaber på begge sprog. Men den kan kun finde ud af at rette et ad gangen.
Avatar billede Temco Professor
19. maj 2021 - 19:25 #2
Rettelse: Ikke et ad gangen. Kun et!
For hver gang jeg retter det ene sprog, kommer stregerne tilbage under det andet.
Avatar billede Temco Professor
19. maj 2021 - 19:29 #3
Har fundet ud af det.

Filer - Indstillinger - Korrektur - Undtagelse for: "navn på aktuelle dokument" - To gange flueben ...