Avatar billede Cremesneglen Praktikant
24. maj 2021 - 01:22 Der er 7 kommentarer

Skærm smadret, hjælp til at hente billeder !!!

Jeg har en OnePlus nord, hvor skærmen ikke fungerer, jeg kan se at der er liv i telefonen, men skærmen bliver mere og mere blå efter jeg tabte den og jeg kan ingenlunde bruge touch funktionen.
Når jeg bruger USB kabel kan den kun oplade og står altså ikke på dateoverførsel.
Er der nogen som helst måde at få min billeder ?
Avatar billede poko1 Ekspert
24. maj 2021 - 06:56 #1
Er du sikker på at det ikke kun er et USB Opladekabel du bruger?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2021 - 08:09 #2
har du set, om der ligger en backup på google drev?
https://www.google.com/intl/da/drive/download/
Avatar billede perwolf Forsker
24. maj 2021 - 13:05 #3
Kan du se noget som helst på skærmen? Med et usb til usb-C adapter kan du tilslutte en mus, og så måske få ændret indstillingerne til filoverførsel i stedet for opladning.
Avatar billede Cremesneglen Praktikant
24. maj 2021 - 22:40 #4
Poko1 Ja det er ikke kun ladekabet, det er det kabel jeg plejer at bruge til dataoverførsel.

Claes57, jeg har desværre ikke backup af mine billeder :)

Perwolf Jeg kan næsten ikke se mere på skærmen, da det blå fylder mere og mere :( Kan man bruge musen til koder etc. ? Det lyder ikke helt dumt :) ?
Avatar billede perwolf Forsker
24. maj 2021 - 22:57 #5
#4 Ja, du kan bruge den til koder, hvis du klikker på feltet til adgangskoden, så popper tastaturet op
Avatar billede Cremesneglen Praktikant
24. maj 2021 - 23:22 #6
Fedt !  Er det hvilken som helst mus med USB C der burde virke ? :)
Avatar billede perwolf Forsker
25. maj 2021 - 06:37 #7
#6 Jeg ved faktisk ikke, om du kan få en mus med usb c, men ellers kan man få en adapter :-)