Avatar billede imma Forsker
26. maj 2021 - 12:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Upload video til nettet

Hejsa, skal give en gave til en kammerat - hvor der skal vedlægges en video via en QR kode- hvor kan man lægge sådan en video - skal det være på youtube- eller findes der noget mere simpelt... den skal bare fjernes efter fødselsdagen

på forhån tak
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. maj 2021 - 12:46 #1
Brug dit Google Drive, Dropbox  eller Microsoft OneDrive. Del linket til videofilen, og konverter linket til en QR kode.
Avatar billede imma Forsker
26. maj 2021 - 13:01 #2
Men kan han se den uden at logge på så ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. maj 2021 - 13:16 #3
Hvis du laver delingen rigtigt, så ja. Men du skal lige læse når du deler, at du laver et link alle kan se.
Avatar billede milter Ekspert
26. maj 2021 - 20:04 #4
Eller du kan prøve at kigge på https://wetransfer.com/
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
27. maj 2021 - 19:05 #5
Du kan uplode til youtube og gøre videoen privat, derefter lave linket til en QR kode
Avatar billede imma Forsker
28. maj 2021 - 09:53 #6
tak