Avatar billede per2edb Ekspert
27. maj 2021 - 11:28 Der er 2 kommentarer

ERP Systemer

Er der nogen der ved hvor der er forummer / erfa grupper ......
for brugere af ERP systemer med hovedvægten lagt på MRP
dvs sige materiale og produktionsstyring.
Ikke SAP og tilsvarende men mindre danske ERP programmer til SMV virksomheder.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
27. maj 2021 - 13:33 #1
Hvad er eksempler på navne på mindre danske ERP programmer hvori MRP indgår?
Avatar billede per2edb Ekspert
27. maj 2021 - 13:48 #2
Vi har udviklet  https://erpeasy.dk/
Det er et gratis ERP program med alle ERP moduler
Gratis fordi der er en lille reklame
Vi søger testfirmaer og firmaer der kan give sparing inden introduktion om ca 1/2 år

Vor opfattelse er de fleste ERP programmer mest er økonomoprogrammer lavet af økonomer.
Vores er lavet af produktions ingeniører, planlæggere, sælgere ..... med hovedvægten lagt på billigst mulig fremstilling og ressourceforbrug