Avatar billede Wordynerdy Praktikant
07. juni 2021 - 13:58 Der er 2 kommentarer

Begrænse anslag i worddokument

Hej

Jeg bruger Office 365 og skal finde ud af at begrænse antal anslag i word. Dokumentet skal bruges offentligt, og det er nødvendigt at begrænse det mulige antal anslag i dokumentet eller dele af det.

Jeg har virkelig forsøgt med fanen 'Udvikler', 'Begræns redigering', kontrolelementer osv., men jeg får det ganske enkelt ikke til at virke. Kan nogen hjælpe mig?

Det ville muligvis også hjælpe mig, hvis jeg kunne definere/låse formater, altså definere, at der kun kan bruges fx Calibri, str. 11, 1½ linjeafstand, sidemargen osv. i dokumentet. Hvis det kan lade sig gøre, kan jeg også bruge en begrænsning, der går på max antal sider i dokumentet i stedet for begrænsning på antal anslag.

Tak for hjælpen :)
Avatar billede Wordynerdy Praktikant
07. juni 2021 - 16:27 #2
Tak, det var lige det, jeg ledte efter. Havde søgt vidt og bredt, men tilsyneladende ikke godt nok.