Avatar billede ErikHg Ekspert
08. juni 2021 - 21:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV 2 serie sendt i 2011: Den som dræber

Jeg har TV2´ krimiserie "Den som dræber" i min dvd-samling. Jeg er i øjeblikke i gang med at (gen)se den. Denne serie blev sendt i 2011 og er i ti afsnit. I rollerne ses bl.a. Laura Bech, Lars Mikkelsen, Carsten Bjørnlund, Lærke Winther. Jeg synes at serien er mægtig god. Nu har jeg imidlertid kikket på nettet, og kan der se at der står noget om "Den som dræber - sæson 2". Er der nogen der ved mere om denne, håber jeg at de vil dele deres viden med mig.

På forhånd tak.
Mvh.
ErikH
Avatar billede KHN Guru
08. juni 2021 - 22:26 #1
Avatar billede nopsen Ekspert
08. juni 2021 - 22:28 #2
sæson 2 er fra 2019 og kan ses på viaplay
den som dræber - fanget af mørket
Avatar billede klt Seniormester
09. juni 2021 - 13:31 #3
Der er også en spillefilm, som bl.a. kan lejes her:

https://blockbuster.dk/film/den-som-draeber-fortidens-skygge

Den er fra 2011, ligesom sæson 1 så må være lavet/udkommet kort efter den.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. juni 2021 - 15:10 #4
#1 Jeg takker for linket:👍 Jeg har YouSee som udbyder. Jeg har kontaktet dem og får lavet lidt om på pakken således at jeg kan få mulighed for at se Viaplay. Alle sportskanaler er uinteressante for mit vedkommende.

#2 og #3 - Jeg takker for oplysningerne. Jeg kan se på omslaget at det er de samme skuespillere som i tv-serien Laura Bach, Lars Mikkelsen og Jacob Cedergren der medvirker. 👍