Avatar billede OnkelJoakim Novice
09. juni 2021 - 12:38 Der er 1 kommentar

Dato objekt i etiket skabelon

Hej,

Jeg er ved at lave en skabelon til nogle etiketter, som skal kunne redigeres.Skabelonen består af en tabel. 2x4, hvor jeg laver etiketter til ølflasker. Jeg har fået lavet skabelonen så jeg kun behøver at rette etiketten 1 sted og resten bliver ændret ved hjælp af nogle genvejselementer.

Jeg har nogle problemer med dato-elementet. Jeg benytter nemlig 2 datoer på etiketten, 1 tappedato og 1 udløbsdato. Disse datoer skal være forskellige, men når jeg retter datoen (tappedato), retter word selv det andet sted (udløbsdato).

Jeg skal helst have det således at jeg i de 8 etiketter har 1 datoelement (tappedato), som rettes 1 sted og resten følger med og tilsvarende med udløbsdato, og resten følger med.

Jeg håber jeg har gjort mig forståelig nok.

Jeg prøver lige at få delt filen via OneDrive og poster et link!!!!
Avatar billede OnkelJoakim Novice
09. juni 2021 - 12:43 #1