Avatar billede Btimmer Seniormester
10. juni 2021 - 14:52 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Google konto logget ud på android enhed

Samsung smartphone.
Måske et dum spørgsmål.
Jeg sad og var inde flere forskellige steder, men husker ikke hvor,
Et sted stod jeg ikke havde været inde på min Google Konto i 270 dage, hvorfor jeg valgte, uden at tænke videre, at slette kontoen.
Så fik jeg en sikkerhedsmail fra Google om at tjekke aktivitet,
Min telefon virker som altid og jeg kan logge ind på min Google Konto !!!
Hvad er der sket med Google kontoen, den er jo logget ud ...
Jeg forstår ikke rigtig, er der en som kan forklare mig...
Avatar billede thomas_bk Ekspert
10. juni 2021 - 15:00 #1
Jeg kender ikke noget til det. Men er det muligt at dit ønske om sletning først træder i kraft x antal dage ud i fremtiden, netop for at give dig en chance for at annullere hvis andre piller eller at du har lavet en fejl.
Avatar billede INK Ekspert
10. juni 2021 - 16:03 #2
På en Samsung telefon bruger man ofte en Google konto til sikkerhedskopi af adresseliste, noter osv. Mange gemmer også fotos i Google Foto. Jeg ville genåbne kontoen og sikre, at den var aktiv på min telefon.
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. juni 2021 - 17:58 #3
Enig med #2 - google kontoen bruges også til Google Ploy - den normale android app store.
Avatar billede Btimmer Seniormester
10. juni 2021 - 18:03 #4
#2 og #3
Det var det svar jeg ønskede. Men hvordan logger jeg ind igen? Jeg kommer jo ind igen på min Google konto når jeg prøver, hvordan ved jeg så google kontoen er på min Samsung. Bær over med mig, håber I forstår.
Avatar billede kurt54 Ekspert
10. juni 2021 - 19:33 #5
Du har nok også en gmail - prøv atr log på den. Måske har du flere googlekonti og den ene er ikke brugt i lang tid..
Avatar billede Btimmer Seniormester
10. juni 2021 - 20:06 #6
kurt54.
Jeg har altid haft kun en og samme google konto g.mail på alle enheder. Nu er den som skrevet logget ud på min Samsung. Går jeg ind på min Samsung for at logge den ind igen, skal jeg så samme konto under tilføj, eller?
Kontoen kommer jo frem når jeg går ind.