Avatar billede fredly Novice
12. juni 2021 - 09:35 Der er 6 kommentarer

windows live mail

hejsa.

hvordan gemmer man windows live mail så man kan slette sin pc?
Avatar billede perwolf Forsker
12. juni 2021 - 12:40 #1
Skal du have Live Mail på din nye PC, eller vil du bruge f.eks. Outlook?
Hvis du vil fortsætte med Live Mail, så kan du her læse om, hvordan du finder dine mails i Live Mail: https://www.bleepingcomputer.com/tutorials/change-email-folder-location-in-windows-live-mail/
Via vejledningen kan du f.eks. flytte dine mails til en ekstern harddisk.
Hvis du installerer Outlook, så kan du importere alle mails hertil, og så eksportere ud til en pst-fil. Denne emailcontainer indeholder al mappestruktur, som du har.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juni 2021 - 12:41 #2
bruger du ikke Windows Mail ? Live Mail udgik for 3-4 år siden.
Windows Mail har forbindelse med din Microsoft konto, og der ligger derfor en kopi af data online, så den kan synkronisere med andre pc'er
Avatar billede poko1 Ekspert
12. juni 2021 - 12:53 #3
da Windows live Mail ophørte oprettede jeg den samme konto i Windows10 mail og valgte synkroniser. det har kørt lige siden.
Avatar billede fredly Novice
12. juni 2021 - 15:38 #4
hej.

har fået windows mail nu,men hvor dan flytter jeg mails fra live mail og over,er det via usb?
Avatar billede fredly Novice
12. juni 2021 - 15:38 #5
feks kladder
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juni 2021 - 15:57 #6
Er engelsk ok? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/copy-windows-live-mail-folder-into-windows-10-mail/dc21334c-3d90-48a4-bb90-081683effd47
det første svar viser, hvordan man gemmer mail og kontakter fra windows live mail, og får dem ind i windows mail.