Avatar billede BRHOL Juniormester
15. juni 2021 - 21:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bryllups musik og kirkeklokker :-)

Hej Eksperter

Ved det måske ikke er så relevant for alle. Men er presset, og ved jo i er så kloge/hjælpsomme :-)

Jeg skal til bryllup på fredag (holdes privat i en have) og jeg har i den forbindelse kommet til at love at jeg ville stå for lyden/musikken.

Det vil sige:
Kirkeklokker som ringer ind til bryllup.
Here comes the Bride.
Wedding March.

Tænkte at det måtte ligge på YouTube, men jeg skulle så blive klogere.
Det er umuligt (for mig) at finde noget brugbart med kirkeklokker :-(

Er der en venlig sjæl som ligger inde med noget?

De andre to skal jeg nok få styr på, men hvis der er nogen som kan linke til de "rigtige" ville det være en STOR hjælp.

På forhånd tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. juni 2021 - 21:25 #1
Avatar billede BRHOL Juniormester
15. juni 2021 - 21:35 #2
Ikke et dårligt bud, men synes nu ikke lige det var sådan det lød sidst jeg var til bryllup i DK :-)
Avatar billede BRHOL Juniormester
15. juni 2021 - 21:44 #4
Enig, der er bare ikke lige det fra Danmark. Og det ville jo være mest korrekt.
Avatar billede nopsen Ekspert
15. juni 2021 - 21:47 #5
Avatar billede BRHOL Juniormester
15. juni 2021 - 22:13 #6
Den fandt jeg også (som den eneste ) men der er bare vildt meget støj på 😞
Avatar billede ejvindh Ekspert
16. juni 2021 - 08:44 #7
Hvad med at gå ned til den lokale kirke kl 18.00 og optage det derfra ?
Avatar billede nopsen Ekspert
01. juli 2021 - 01:05 #8
bare nysgerrig, fandt du en løsning?