17. juni 2021 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Genveje på startskærmen

Hvis man er kommet til at slette genvejene til hjemmesider på startskærmen, kan man så finde dem på sin mobil?

V. Hans
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2021 - 13:55 #1
næppe - der er ikke synkronisering mellem windows og ios/android.
Men se i browser - de 3 prikker top højre. Klik på dem, og du kan vælge Historik og også Bogmærker. Se efter, og dine genveje også ligger der
Du kan så - når du er på side - vælge de 3 prikker, Flere værktøjer / Opret genvej
Er du på Edge (ikke Chrome) vælger du de 3 prikker / Apps / installér dette websted som en app
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2021 - 14:06 #2
Er de slettet permanent fra papir kurven?