Avatar billede valsbol Seniormester
21. juni 2021 - 06:46 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

hvorfor skal jeg indtaste mail og kode hele tiden?

Min Win 10 blev opdateret af MS. Nu skal jeg hver gang skrive min mailadresse og kode, når jeg vil læse min google mail. Hvem kan hjælpe mig. Jeg bruger kun min private pc
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2021 - 11:04 #1
Er det ved hjælp af Mail app fra Windows eller ved hjælp af browser Edge eller andet browser?
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2021 - 11:14 #2
Hvis dette er på browser Edge. Fra indstillinger ved tre prikker '...' derefter ved 'Indstllinger.
Ved 'Persondata, søgning og tjenester' nedenunder blå boks 'Vælg hvad skal rydes'. Herinde kan du specificere hvad der skal slettes. Har du sat flueben herinde, betyder dette at det skal slettes.

Hvis du har sat flueben på 'Slet cookies og andre sider' her kan du definere yderligere også, hvad der skal beholdes.
Der kan du inkludere for at beholde for eksempel:
google.com
accounts.google.com
www.computerworld.dk
-og så videre.

Dette vil ikke slette for disse Cookies, hvorpå vil det huske status for, at du allerede har logget ind og vil virke uden at skulle logge ind hele tiden.
Avatar billede valsbol Seniormester
21. juni 2021 - 13:45 #3
jeg glemte at skrive chrome