Avatar billede Lena Grantun Juniormester
22. juni 2021 - 05:29 Der er 5 kommentarer

geninstalere Windows.old

Jeg har da windows gik helt i stykker /startfilerne.
Derfor blev en ny windows installeret og alt på computeren gemt i filen Windows old.
Man kan godt gå in og overøre filer fra windows old
Jeg søger en måde at kunde bruge de programmer der var tidligere installeret.
så de fungerer. dokumenter mv kan kopieres.
Avatar billede Lena Grantun Juniormester
22. juni 2021 - 05:33 #1
Blev lidt fejl i tekst
Windows startfiler gik i stykker, eneste set blev at installere y windows, og gemme alt tidligere i wdows old.
Kan man på nogen måde bruge tidligere installerede programmer?
Dokumenter kan flyttes nemt.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2021 - 07:18 #2
Hvis du ikke har valgt at opgradere når du har installeret Windows om kan du ikke bruge de programmer der lå i den gamle installation. Som jeg husker det forrige spørgsmål så var det opgradering de blev anbefalet ikke?
Avatar billede Lena Grantun Juniormester
22. juni 2021 - 23:19 #3
Problemet var som jeg skrev flere gange at det kunde man ikke....
Avatar billede Lena Grantun Juniormester
22. juni 2021 - 23:21 #4
i princip-kan man lave en genvej fra windows old. til ny windows?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2021 - 23:25 #5
#4 Det tænker jeg ikke vil komme til at virke. Du har ikke oplysninger og filer til at køre programmer på den måde i dit nye system.