Avatar billede blacks Mester
22. juni 2021 - 21:25 Der er 3 kommentarer

Dlink kamera der hele tiden går offline også igen online

Har et DCS-8600LH kamera, som hele tiden går offline, for så igen at komme online. Og det er ikke net adgang der fejler, da der sidder et lignede kamera ved siden af, som bare filmer i en anden retning, og den går aldrig offline.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
23. juni 2021 - 07:18 #1
Min første tanke. IP adresse. Har du sikret dig kameraets IP adresse ikke kan blive givet til anden device? Dit kamera skal have statisk IP adresse eller reserveret i din DHCP server.
Avatar billede blacks Mester
23. juni 2021 - 09:28 #2
Rune1983, i abben Mit Dlink er der ikke mulighed for at vælge IP adresse, og de to kameraer har MAC-id som er unik.
Avatar billede Rune1983 Ekspert
23. juni 2021 - 09:36 #3
Hvis muligt. Log ind på din router og reserver IP adressen på kameraet via dens mac adresse. Derved er du sikker på der ikke er IP adresse konflikter hvilket jeg formoder er grunden til dit kamera hopper af og på.