Avatar billede barth Professor
25. juni 2021 - 08:56 Der er 2 kommentarer

Office scan app. til overførsel af Excel ark til iPhone og iPad

Jeg har et problem med min Office app. på iPhone og iPad: https://ibb.co/y8hNn6m  Når jeg starter den og markerer overfør filer følger jeg instruktion. Men min iPhone og iPad reagerer ikke på billedet der skal scannes: https://ibb.co/LnxvdDq

Det underlige er, at det er fordi jeg har fået en ny HP computer. På min gamle Acer computer virker det fint.

Er der en indstilling jeg har misset?

Jeg bruger funktionen til at overføre Excel ark til min iPhone og iPad.

Jeg håber meget på jeres hjælp. (Som sædvanlig :) )
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juni 2021 - 09:38 #1
jeg gætter på, at du på HP'en skal danne en ny kode, den nuværende er sikkert til Acer.
Men hvorfor ikke bruge onedrive? Så har du et lager i skyen, og den henter kun til enheder, når du vil bruge dem. Filerne sendes så retur til onedrive, og andre enheder vil bruge den senest rettede fil.
Avatar billede barth Professor
25. juni 2021 - 09:54 #2
Hej Claes. Hvilken kode tænker du på. Der er ikke kode på Office sdcan?
Jeg er ikke særlig tilfreds med Onedrive. Jeg synes denne metode fungerer bedre.