Avatar billede Stine Praktikant
25. juni 2021 - 20:24 Der er 1 kommentar

IMAC 2009 som skærm

Hej
Jeg har købt en IMAC Mini
Kan jeg bruge min gamle IMAC fra 2009 som skærm til den?
Eller er det nonsens?
Hilsen Stine
Avatar billede INK Ekspert
25. juni 2021 - 21:13 #1
Jeg kan bruge min IMAC 27 fra 2010 som skærm fra min MacBook Pro 2015. Med et Thunderbolt 2 kabel kan de forbindes. Din MAC mini har Thunderbolt 3 udgang, så der kræves et mellemstik eller et Thunderbolt 3 til Thunderbolt 2 kabel. Har ingen erfaring med om det virker, men det er formentlig et kabel som dette:
https://www.avxperten.dk/mini-displayport-kabler/usb-c-mini-displayport-kabel-1m-4k-sort.asp?gclid=Cj0KCQjw_dWGBhDAARIsAMcYuJz9D5G_Ewn6YkHlowQS3BDhkCeDbGU9pkvHEBhsxHFugi6K4DoLWjsaAqOFEALw_wcB

iMac'en skal være tændt, så det er ikke særlig økonomisk at skulle have begge maskiner tændt.