Avatar billede isabelll Novice
27. juni 2021 - 15:15 Der er 9 kommentarer

Kan ikke logge på min messenger

Hejsa. Når jeg prøver at logge på min facebook eller messenger skriver den “loginfejl - der er opstået en uventet fejl. Prøv at loggge på igen” men når jeg så logger på igen skriver den bare det samme. Har prøvet at geninstallere, opdatere, nulstille, og få venner til at prøve at nulstille over deres Facebook. Nu ved jeg ikke længere hvad jeg skal gøre. Hvis nogle har en ide er jeg meget villig til at høre den!
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2021 - 16:06 #1
Prøv på en PC/Mac at logge ind på Facebook. Virker det her så er kontoen ok.
Avatar billede isabelll Novice
27. juni 2021 - 16:48 #2
Jeg kan sagtens logge på de forskellige ting på nettet. Det er ikke det der er problemet. Det er selve appen på min mobil jeg ikke kan komme ind på. Bruger dagligt messenger som andre bruger sms besked. Det er derfor jeg har brug for at have det på min mobil så jeg kan få direkte besked hvis nogen skriver😊
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2021 - 17:03 #3
Har du prøvet at genstarte mobilen? (den skal slukkes helt).
Er styresystem (Android eller iOS) fuldt opdateret?
Avatar billede isabelll Novice
27. juni 2021 - 17:12 #4
Ja, og har lige gjort…
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juni 2021 - 21:03 #5
Rens scannerdimsen. Og fingeraftryk login med rolig hånd, og giv den 1 sekund til at scanne. Diverse kosmetikpræparater bør undgås - håndcreme fedter meget, og generer aflæsningen.
Avatar billede isabelll Novice
27. juni 2021 - 22:37 #6
Når jeg logger ind er det ikke med fingeraftryk men med, log In tastet på tastatur. Så det er dsv ikke grunden…
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juni 2021 - 23:45 #7
Data ligger i skyen, så alle dine enheder kan se det samme. Derfor: prøv af afinstallere app helt fra der, hvor den ikke dur. Genstart enheden, og hent Messenger på ny. Det kan være dens lokale lager på din enhed, der er i smadder, og nu får den så startet på en frisk - med alle dine data genindlæste.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2022 - 14:23 #8
Hej Isabell
Har du løst problemet? Jeg står i samme situation?
Avatar billede Kron Praktikant
13. januar 2023 - 07:01 #9
Har samme udfordring og kan intet finde på nettet om support, og Facebook support er ikke eksisterende.