Avatar billede Tor4Every1 Juniormester
02. juli 2021 - 11:36 Der er 2 kommentarer

Farver i Tabeller

Hej alle,

Jeg sidder og laver lidt oplistning iht en tidsplan.

Hvor denne er sat ind i en tabel

Så kan jeg f.eks. vælge under tømrer - simon.  og se alle de sager han har gang i,

Nu kommer spørgsmålet så-

Kan man gøre sådan, at man overskriften af tabellen viser om alle er markeret eller den er sorteret ?

Håber i forstår.

på forhånd tak..
Avatar billede madklub Guru
02. juli 2021 - 14:09 #1
Vil du med farver have vist om en tabel er markeret eller sorteret ?
Hvordan vælger du?
Man kan ikke se om en tabel er sorteret. Mener du filtreret ?
Avatar billede Tor4Every1 Juniormester
05. juli 2021 - 08:42 #2
Jeg mener sådan, at når du har filtret  på et navn.  så man kan se det ikke er hele tabellen man ser. men kun en sorteret del af tabellen