Avatar billede per2edb Guru
04. juli 2021 - 21:28 Der er 2 kommentarer

Opret access 32 bit i stedet for 64 bit

Jeg har lavet mine access programmer i 32 bit. De kan kun køre i 32bit
Nu har jeg downlodet office 365 der giver en 64 bit version af Access

Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får en 32 bit version af access
Avatar billede Gustav Ekspert
04. juli 2021 - 21:43 #1
Afinstallér Office 365 og geninstallér den - denne gang i 32-bit version.

Men med mindre du bruger nogle uerstattelige 32-bit ActiveX addins, er det en blindgyde. Din tid er bedre spenderet på at få programmerne til at fungere i 64-bit Access. Det kræver sjældent mere en lidt håndarbejde.
Avatar billede per2edb Guru
05. juli 2021 - 13:29 #2
Jeg bruger en menu fra Crosoft tilsluttet EasyNav.accde
Den er lavet i 32 bit. Firmaet eksisterer ikke mere så jeg kan ikke få den i 64 bit
Jeg kan ikke udelade denne menu da den er en væsentlig del af mit program.
Ellers ville jeg være skiftet til 64 bit