Avatar billede Peter Guru
05. juli 2021 - 19:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvorfor to wan porte?

Hvorfor er der to wanporte på en Asus router? Det er svært at se hvad der står på den sorte plastik kasse.

Man kan måske få noget ud af at bruge rtfm metoden - read the fucking manual.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2021 - 19:52 #1
Hvis at man nu har 2 internetforbindelser - måske fiber og mobilt bredbånd. Så sætter man den op til at fiber som den primære, og mobilt bredbånd som "fail-over" når fiber svigter.
Avatar billede Peter Guru
05. juli 2021 - 20:59 #2
Godt tænkt!