Avatar billede Christian Novice
09. juli 2021 - 19:39 Der er 3 kommentarer

Razer huntsman mini keyboard nogle knapper virker ikke.

Hej! Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig da jeg har gået et par dage med dette problem! Jeg har et Razer Huntsman Mini Keyboard, og lige pludselig endag virkede, Ctrl. Windows-knappen, Alt, Space, alt, fn, ctrl. Altså hele bunden af tastaturet. Jeg har at hard reset det Esc, Caps og Space virker heller ikke, reinstallerede drivesne virkede heller ikke. Jeg har også prøvet det på en anden pc, virkede heller ikke. Så hvis der skulle sidde en/nogle eksperter inden for dette emne, vil jeg blive rigtig glad hvis i lige kunne guide mig igennem det med at smide et svar her nedenunder!

Tak for jeres tid.
MvH Christian.

Jeg har valgt kategorien pc, da jeg ikke kunne vælge tastatur :)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2021 - 13:51 #1
Bruger ikke sådan et keyboard. Men kan video her hjælpe dig på vej?
https://www.youtube.com/watch?v=LcZE7X-J0O8
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2021 - 14:08 #2
Eftersom det heller ikke virker på anden pc kan fejl i hardwaren jo ikke udelukkes. Som jeg læser det kan det sættes i en form for "Demo mode". Ved ikke om det er det der er sket her. For at koble den mode fra skal man med usb stikket ude trykke på esc+ caps+ ctrl for at komme ud af dette. Men da ctrl ikke virker hos dig er dette så måske ikke tilfældet at du er landet i denne demo mode.
Avatar billede Christian Novice
12. juli 2021 - 11:59 #3
Mange tak :)
Jeg har mange gange prøvet det med demo mode, det virkede bare desværre ikke og også det med Razer Synpase. Det kom lige pludselig det med keyboarded, jeg havde hverken pillet ved et eller andet eller noget som helst, så tror måske det er noget med hardwaren, men er ikke den største computer Ekspert så ved ikke hvad jeg skal stille op.