Avatar billede Temco Professor
13. juli 2021 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bliver ved med at få samme e-mail

Jeg sendte den 10/07 en mail til mig selv. Dvs. fra min mobil til min computer. Men hver gang jeg sletter den i Outlook 2019 på computeren, går der ikke længe før den lander i indbakken igen!

Hvordan er det muligt? Hvad forgår der?

E-mail programmet på min mobil (S21) er Samsungs (det der følger med). Mailen er ikke længere deri. Er slettet.
Avatar billede mort1 Ekspert
15. juli 2021 - 11:37 #1
Hvem er din mail udbyder, og bruger du webmail ?
Avatar billede Temco Professor
17. juli 2021 - 15:11 #2
Min udbyder understøtter ikke mail, så de de bliver videresendt til min Outlook 2019 fra en online konto.
Avatar billede Temco Professor
17. juli 2021 - 15:14 #3
Jeg har dog ikke fået nogen de sidste par dage. Så måske er det stoppet. Opdatere.
Avatar billede Temco Professor
15. september 2021 - 19:01 #4
Stoppede. Men er siden hændt med andre e-mails. Har opgivet at opklare det.