Avatar billede Dorthe Praktikant
18. juli 2021 - 17:35 Der er 4 kommentarer

Apple tv på beovision

Hej
Er der nogen der kan hjælpe med at få Apple tv til at virke på beovision?
Der er i forvejen installeret matrix via hdmi udgang 3 hvor tv boks er tilsluttet.
Jeg vil gerne tilslutte nyt Apple tv via en af de andre hdmi udgange og bruge med Apple tv Remote.
Tv registrerer ikke automatisk Apple tv’et og jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skifter source. Når jeg trykker på hdmi 1 (som jeg har sat Apple tv i) på kilde liste sker der intet.
Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg har søgt alle steder på net uden at finde svar.
Mange hilsener Dorthe
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. juli 2021 - 18:16 #1
prøv dette link:

https://www.youtube.com/watch?v=HQyeK3M_2S8

Krydser fingre🤞
Avatar billede Dorthe Praktikant
18. juli 2021 - 21:27 #2
Tusind tak :-) desværre er det er beovision 11 fra 2014 med den “gamle” fjernbetjening og det ser slet ikke sådan ud 🙈 virker som umulig opgave at vælge source/kilde ? Vil gerne bruge Apple tv Remote så behøver vel ikke puc stik eller skal det altid bruges? Undskyld alle mine spørgsmål men er ved at blive total skør😅😂
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. juli 2021 - 21:39 #3
Der er ikke nogen at undskylde. Jeg er overhovedet ikke inde i disse ting, men ved at B&O altid har haft "deres egne ideer", for nu at sige det pænt, og disse ideer er desværre ikke altid til brugernes/kundernes fordel.
Jeg ved fra mig selv at det kan være dybt frustrerende, når sådanne ting driller.
Jeg håber at nogen andre her på eksperten kan hjælpe med at løse dit problem.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juli 2021 - 10:48 #4
prøv lige at sætte apple-tv i en af de andre hdmi'er - #1 kan være defekt