Avatar billede Mads Praktikant
20. juli 2021 - 17:35 Der er 1 kommentar

hvad kan jeg få for dette??

Hej
Jeg prøver at fine ud af, hvad jeg mon kan få for disse dele og om de overhovedet er noget værd. Håber jeg kan få lidt hjælp og tak på forhånd.

1 x Asus rog strix B360-F motherboard
2 x 8 gb ram 3200 mhz
1 x i7 8700
1 x NZXT H500 - Matte Black/Black
1 x 280mm be quite vandkøler
4 x be quite blæsere (inklusiv dem som er på køleren)
Avatar billede puren Ekspert
21. juli 2021 - 01:45 #1
tjaa en 800kr måske det er en bundkort fra Q1 18 en cpu fra Q4 17 så formoder ikke at der er garenti på noget af det
16GB ram er standart de er okay hurtige men ikke noget at skrive hjem om
AIO køler til cpuen

den er på INGEN måder køre klar derfor også den lave pris