Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2021 - 18:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om SM Player

Jeg bruger SM Player fordi, den ved hvortil en video er kommet, og kan fortsætte derfra. Så lang så godt, den kører fint.
Men der er et problem. Øverst i venstre hjørne,er der er stor tydelig tidstæller.
Den synes jeg er irriterende at se på. Jeg har prøvet, at slukke for den tidstæller, men kan ikke finde ud af det.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2021 - 18:38 #1
Har ikke denne (bruger VLC) men prøv følgende fundet på nettet.
Du skal under menu visning OSD vælge kun undertekster i følge noget jeg så på nettet.
Håber det virker😊
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2021 - 20:04 #2
Nå hentede den og kiggede mere på det
Giver dette mening?
https://ibb.co/gtcd2cq
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2021 - 20:06 #3
Du har så måske tjekket af i en af de to nederste muligheder i stedet?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2021 - 22:06 #4
Ja det virker 😁
Du har virkelig fortjent den hjerne på dit logo. Der er næppe nogen, som, som i det samlede perspektiv, har mere viden end du. Tusind tak. 👍
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2021 - 23:15 #5
Velbekomme og tak for rosen. Det har ikke noget med viden at gøre i dette tilfælde. Det var en reserch  på hvordan dit program virker😊
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2021 - 23:18 #6
Dvd jeg testede med var Armageddon med Bruce Willis. Det var den første dvd jeg fik fingrene i i samlingen  jeg har 😂
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2021 - 03:55 #7
Reserch er en vigtig del af hvad jeg kalder det samlede perspektiv, det er ikke nok at søge, man skal vide hvor man skal søge, som Ekspertens " Inspector Morse" 😁
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juli 2021 - 07:34 #8
#7 Ja det er rigtigt. Måske jeg skulle ændre mit brugernavn så .😂😂