Avatar billede Juniormester
27. juli 2021 - 15:36 Der er 1 kommentar

Overlappende datoer og tidspunkter

Hej

G12: Starttidspunkt (dd-mm-yy)
H12: Sluttidspunkt (dd-mm-yy)
I12: Tid (tt.mm-tt.mm)

Jeg mangler en formel som på en eller anden måde sortere de datoer OG tidspunkter ud, som er i overlap med hinanden.

Fx hvis vi har gruppe a og gruppe b, så vil jeg gerne kunne sortere, om deres respektive ønskede 1) datoer og 2) tider, overlapper hinanden (er i konflikt).

Evt. med farveangivelse eller lignende.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juli 2021 - 19:47 #1
det ville være lettere med I12 opdelt så der kun er startid, og fx J12 med sluttid
pt er I12 jo i tekst-format, og det burde være i tid...