Avatar billede Hr. Thorsted Mester
28. juli 2021 - 05:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

USB farver

Jeg kender kun til hvid, sort og blå farve på usb stik. Nu ser jeg imidlertid der også er grønne og røde. Findes der en oversigt over hvad alle farver betyder.
Avatar billede HHA Professor
28. juli 2021 - 07:20 #1
Jeg kender ikke til andre farver, hvor farven betyder noget.
Er det ikke et fancy kabel du har set?
Avatar billede KHN Guru
28. juli 2021 - 08:23 #2
Avatar billede StewartYoung Praktikant
28. juli 2021 - 10:19 #3
Tak for dette link
https://tech-fairy.com/what-is-the-meaning-of-the-different-usb-port-colors-blue-teal-blue-yellow-red-black/
Jeg kendte til sort og blå, men rød og gul undrede mig. Nu falder alting på plads. Tak igen.