Avatar billede Marie Mester
29. juli 2021 - 10:03 Der er 1 kommentar

Ikoner på startlinien virker pludselig ikke

Jeg har på startlinien bl.a. et ikon til at komme på e.boks. Det sker via Google Crome. Men pludselig virker det ikke. Når jeg trykker på det, får jeg nu blot Googles startside og skal huske www-adressen til e-boks og selv taste den i adressefeltet. Det er sådan set det samme med de andre ikoner på start-linien. Er der nogen, som ved, hvad der er sket?  Et ikon til Microsoft spil virker stadig til direkte adgang..
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2021 - 14:21 #1
Hvis du mener en bogmærke til hurtig spring til hjemmesiden, kan du måske slette den og indsætte nyt tilbage?

Eller du kan prøve at se om du kan opdatere dit Google Chrome ved at trykke på tre prikkede ikon (Indstillinger) på dit Google Chrome.
Herefter kan du trykke på Hjælp.
Derinde kan du trykke på Om Google Chrome.

Dette vil se, om dy har den seneste Chrome. Hvis jeg ikke tager fejl.

Du kan tage skærmdump og oploade og dele linket tilbage fra denne:
https://imgbb.com/