Avatar billede Møøøøøs Novice
30. juli 2021 - 10:23 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Blokering af administrator.

Jeg prøver at installere et spil på min bærbar, men hver gang jeg trykker "kør installation" popper der en rød blokering frem hvor den skriver (kontrol af brugerkonti. Appen er blevet blokeret som beskyttelse. En administrator har blokeret dig fra at køre appen. Du kan få flere oplysninger ved at kontakte administratoren. Også et "link") jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Og jeg er ikke computernørd så hvis du kan hjælpe mig skal det virkelig skæres ud i pap. Tak
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2021 - 10:36 #1
Prøv at køre installationfilen ved at højreklikke på den, og vælg Kør som administrator.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2021 - 12:01 #2
Hvis #1 ikke løser det, prøv at gå i kontrolpanel-brugerkonti-rediger indstillinger for brugerkonti.
Når du når herind er der en skyder man kan trække i. Står formodentligt næst øverst eller helt oppe. Hvas du trækker den nedad ændres kontrol for bruger.
Du skal dog kun gøre dette hvis du er 100% sikker på ægtheden af programmet.
Avatar billede Møøøøøs Novice
31. juli 2021 - 08:27 #3
begge metoder virker desværre ikke. :(
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2021 - 12:54 #4
Hvilket spil er der tale om? Er det kompatibel med Windows10?