Avatar billede Svinth Praktikant
04. august 2021 - 12:27 Der er 2 kommentarer

Gruppekalender i outlook

Hej,

Jeg har oprette en gruppekalender i outlook. Men jeg kan ikke få helligdage i kalenderen. Jeg kan sagtens få det i min egen kalender, men vil ikke virke i gruppekalenderen.

Kan man ikke oprette en "aftale" der er gentagende hvert år i f.eks. uge 7
Avatar billede KHN Guru
04. august 2021 - 14:32 #1
Avatar billede Svinth Praktikant
05. august 2021 - 05:57 #2
Ja, sådan har jeg gjort i min egen kalender, men virker ikke i gruppekalenderen