Avatar billede Faustus Praktikant
04. august 2021 - 12:50 Der er 1 kommentar

Hjælp til Google Sheets og sortering

Hej Eksperter,

Jeg søger hjælp til at løse/lave en oversigt på service opgaver som er fortløbende.

Jeg aner ikke hvor jeg finder en ekspert til at hjælpe mig og har søgt på nettet og prøver nu dette udmærkede forum, hvor jeg ofte har fundet løsninger.

Jeg har oprettet et "sheet" og kan give adgang til en "ekspert" til at se opgaven og så hjælpe mig 22567939 mobil/sms

Hjælp please!
Avatar billede KHN Guru
06. august 2021 - 07:27 #1