Avatar billede Chonat Praktikant
05. august 2021 - 01:14 Der er 2 kommentarer

Hej kan i hjælpe

Hej jeg har et spørgsmål jeg har en iPod og en iPhone 4 og jeg har nogen vigtig billeder og video at min mor som jeg har mistet og vil gerne have dem ud men den ene har været i vandet og de kan ikke oplade og vil gerne overføre det men hvordan når de ik virker
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. august 2021 - 08:12 #1
Hvis ikke din ipod virker, så bliver det svært at gøre noget selv. Men der findes firmaer der kan genskabe næsten alt.
Der findes også nogle programmer der skulle kunne klare det, men det kræver som minimum du kan få liv i din ipod.
Hvis din ipod er "helt" død, så skal du have fat i et af de firmaer der kan skille din ipod ad og udlæse data direkte fra dens storage.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
07. august 2021 - 05:15 #2
Du kan tage fat i https://www.cc-trading.dk/