Avatar billede Poul Vinggaard Praktikant
16. august 2021 - 17:49 Der er 2 kommentarer

CryptoBox 752HD Combo med scart-stik

Jeg har købt ovenstående tv box og kan godt modtage DR kanalerne og de gratis tyske kanaler, men boxer kanalerne går ikke igennem. Jeg har købt 2
Moduler til boxer tv, et med smit og et med  neutron men ingen virker, der står
signal is weak ( signal er svagt ) eller scrambled Channel ( krypteret kanal )
desuden hat jeg fundet en kanal uden billede der hedder OAD MUX2, hvor der
står boxer nedenunder. Jeg har hørt at det er noget med en softwareopdatering, men hvor ligger opdateringen henne og hvordan insatallere man den ?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2021 - 19:16 #1
det ligger udenfor, hvad vi hjælper med herinde.
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. august 2021 - 19:17 #2
Jeg har ikke forstand på det, men kunne forestile mig at der er en eller snden kode der skal tastes ind. Prøv evt. at kontakte Boxer.

https://www.boxer.dk/kundeservice/

Selv har jeg YouSee kabel tv, så det er ikke meget jeg kender til Boxer.
Der er jo også tale om to forskellige signet type nemlig DVB-T (Boxer) og DVB-C (YouSee)