Avatar billede KATA Juniormester
02. september 2021 - 09:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dato ud fra årstal

Hej!

Jeg sidder med et Ark, hvor jeg ud fra en header / årstal skal sætte datoer..
F.eks. hvis jeg i et felt skriver "2021", så skal mine 12 månedskolonner selv rette ind.. Giver det mening?

Jeg arbejder med et ark der skal opgraderes hver måned, hvert år.. Så på topniveau skal jeg bruge årstal, men månederne skal gerne følge efter - Formatet er "01-01-2020".
Findes der en formel for det?
Avatar billede anedi Ekspert
02. september 2021 - 09:13 #1
=dato(1;1;"Celle hvor årstallet står")
Avatar billede anedi Ekspert
02. september 2021 - 09:14 #2
Hovsa:
=DATO("Celle hvor årstallet står";1;1)
Avatar billede KATA Juniormester
02. september 2021 - 09:47 #3
#Anedi

Tak for hurtigt respons!
Det virker ;)

God dag.