Avatar billede Lonefriis Juniormester
02. september 2021 - 18:30 Der er 5 kommentarer

Streame

Jeg har købt adgang til at se en dokumentar på Offstream.dk men når jeg vil afspille står der dette due to licensing restrictions this film Cannot be accessed Outside Denmark jeg har ikke ip adresse udenfor DK
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2021 - 19:39 #1
Klag til offstream - vi kan jo ikke gøre noget…
Avatar billede eurositi Ekspert
03. september 2021 - 09:31 #2
... Og det er ikke fordi du har en VPN-klient kørende på din computer, som benytter en udenlandsk IP-adresse?

Jeg kan f.eks. ikke se klip fra DR på min arbejds-PC, hvis jeg er tilsluttet firmanetværket, da IP-adressen i så fald er hjemmehørende i Sverige.
Avatar billede Lonefriis Juniormester
03. september 2021 - 11:37 #3
Jeg har slet ikke vpn slået til og det er både på ipad og alle enheder det er galt
Avatar billede eurositi Ekspert
03. september 2021 - 14:10 #4
Og du har ingen problemer med at se f.eks. Live-TV fra DR?
https://www.dr.dk/drtv/kanal/20875

Hvis det kun er indholdet fra Offstream, der volder problemer, skal du helt sikkert klage til dem. De har jo solgt dig et produkt, du ikke kan tilgå.
Avatar billede Lonefriis Juniormester
03. september 2021 - 15:39 #5
Nej jeg har ingen problemer med alt andet og det er også kun et par få hos dem jeg ikke kan streame og har klaget og haft kontakt flere gange men der sker ikke en skid nu har jeg skrevet igen🤬