Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. september 2021 - 13:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jussi Adler-Olsen * Film

Jeg vil høre om nogen her, har set en god
Jussi Adler-Olsen Film.
*Jeg har kun set "Journal 64". - Og den er god !
*
Så vil jeg spørge om hvad de enkelte film,
som er lavet hedder på
Dels den danske tekst. Dels hvad de så hedder på engelsk og tysk.
Hver film.
*
Jeg spørger. Fordi jeg vil fortælle om dem til en engelsk FB ven og en tysk FB ven.
*
- Hvis de nu kommer i engelsk eller tysk tv.
*
Så vidt jeg ved. Er filmene ikke oversat direkte fra dansk til engelsk eller tysk
*
God Lørdag til jer
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. september 2021 - 14:10 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
04. september 2021 - 17:07 #2
på tysk har ZDF købt rettighederne til at lave deres version, så der kommer de nok på tv i tyskland/holland (hvis de ikke har været der).
Kvinden i buret er https://www.williamdam.dk/erbarmen__77041
Samme hedder på engelsk The Keeper of Lost Causes - og vist i biograferne i Storbritannien fra den 22. august 2014
du kan søge på de enkelte titler, og så sætte tysk eller engelsk bagefter, og google finder de 4 film
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
04. september 2021 - 17:10 #3
Mange T@K ....
Kigger på det. Senere.
Har børnebørn på besøg. Vi har lige spillet lidt fodbold i gårdhaven.
De er - langt bedre, end jeg ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. september 2021 - 09:13 #4
Tak for hjælpen ....
Avatar billede claes57 Ekspert
05. september 2021 - 13:52 #6