Avatar billede johnbr Seniormester
08. september 2021 - 10:25 Der er 1 kommentar

Caste live tv til chromecast

Hej
Jeg bruger en app, der hedder IPTVX til at caste film, serier og live tv via chromecast til mit tv.

Det går fint med film og serier, men når jeg vil caste live tv til fjernsynet, så sker der ikke noget. Jeg har en Iphone XS med sidste nye opdatering.

Hvad skal jeg gøre for at få hul igennem til live tv?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2021 - 10:35 #1
jf https://ahaan.co.uk/article/top_stories/best-iptv-app-for-apple-tv-2020-iptvx så er løsningen VPN.
"I recommend using a VPN like NordVPN if your ISP is blocking the IPTV Provider, if it Channels aren't working at all then use a VPN."