Avatar billede buls Seniormester
25. september 2021 - 17:54 Der er 3 kommentarer

Lyd

Hej.  Håber I har en løsning på dette.  Jeg har en Samsung a50 telefon og nu er der knas med lyden.  Når jeg ringer eller der bliver ringet til mig er samtalen  lyden meget svag.  Lydstyrken på telefonen er oppe.  Jeg har lånt andre telefoner og der lyden perfekt.  Har I en løsning ???  Buls
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2021 - 18:48 #1
Kontakt butikken du købte den fra?

Eller kontakt Samsung Support:
https://www.samsung.com/dk/support/model/SM-A505FZKSNEE/#contact
Avatar billede wjens Guru
26. september 2021 - 09:55 #2
Jeg kender ikke den konkrete telefon, men på min android er lydniveau for samtaler og lydniveau for musik to forskellige indstillinger. Knappen på siden styrer musik-lyden. Har du checket lyd-indstillinger via setup?
Avatar billede buls Seniormester
26. september 2021 - 13:41 #3
Hej.  Jep og det med lyden der svagere kom fra den ene dag til den anden.  buls