Avatar billede Morten Professor
26. september 2021 - 11:52 Der er 2 kommentarer

Forsøger at pille en array ud af en array med 3 object

Hej

Jeg er igang med at få lavet en array for sig ud fra en order. Da der ikke står det udsalg eller ikke. Er jeg nød til at hente det ud fra databasen på produkterne . Men stadig bruger product Id fra order.
Jeg bruger array driff til at skælne mellem id med sale og uden. Har som et eksempel 2 med sale og 1 uden sale.
Jeg har brug for kun at få fra ordren det id jeg får fra driff så jeg har produkt specifikationer fra ordre. Og det gør jeg ved hjælp af et kald direkte fra ordren. Der er en array til det men har kun brug for delen uden sale pris, og der har jeg kun brug for at der ender med en være 1 array med de oplysninger fra ordren fra det ene produkt . Håber det giver mening

Har kæmpet en del men har brug for en hånd eller et skub i den rigtig retning. :-)

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
27. september 2021 - 14:08 #1
Jeg kan slet ikke gennemskue hvad du vil.
Avatar billede Morten Professor
27. september 2021 - 16:02 #2
Lukker tråd