Avatar billede Peter Guru
26. september 2021 - 13:25 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

At logge ind

Er det kun mig der har problemer med at logge på Premium og Eksperten? Min Bitdefender passwordmanager som har fungeret perfekt siden 2008 og taster jeg brugernavn og password ind manuelt så duer det heller ikke? Bruger jeg min iPad er det det samme. Jeg har prøvet at skifte password uden held og det eneste der duer er når jeg får tilsendt et log in link, men det er lidt bøvlet. Det er nok kun mig - det er det gerne?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2021 - 14:23 #1
Der er et par ting du kan foretage.

1. Prøve med andet browser. -Hvis det virker fint, skal du måske bare nulstille den browser du har problemer med, eller prøve slette cookies fra den du har problemer med.

2. Måske mangler du opdatering til dit Bitdefender program.
Avatar billede Peter Guru
26. september 2021 - 15:12 #2
Jeg bruger nyeste version af Firefox og jeg har sat paswordmanageren ud af drift. Hvis indtaster brugernavn og password manuelt virker det heller ikke. Måske skulle jeg prøve Google Chrome.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2021 - 15:36 #3
Avatar billede Peter Guru
26. september 2021 - 16:11 #4
Jeg prøver.
Avatar billede Peter Guru
26. september 2021 - 16:43 #5
Ovenstående er skrevet på en Lenovo T450 som ældre end gammel, men der er Bitdefender og Firefox og problemerne er de samme. Jeg har ikke prøver at nulstille endnu.
Avatar billede Peter Guru
26. september 2021 - 17:33 #6
Det sære er at hvis jeg modtager et link til at logge ind med er der ikke problemer. Og der kan da ikke være problemer med to Windows Pc’er, en iPhone og en iPad. Nå, nu er snart gået en Weekend med det - sådan da. End of story.
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2021 - 19:03 #7
Så må det næsten være fra Bitdefender sikker browser mht. Bitdefender Manager?
Avatar billede Peter Guru
26. september 2021 - 22:23 #8
Firefox har virket sammen med Bitdefender “siden krigen” og jeg fjernede alle spor af Computerworld fra den indbyggede passwordmanager. Jeg har alle passwords i skyen så jeg tastede brugernavn og password manuelt. Nogen gange virker det og andre gange ikke.
Avatar billede Peter Guru
30. september 2021 - 11:23 #9
Jeg har altid brugt et og samme brugernavn og password til Premium/Eksperten. Og får nu at vide fra CW at de to ting ikke har noget med hinanden at gøre og der skal to forskellige brugernavne og passwords til??
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2021 - 11:55 #10
Det er stort set umuligt, fordi logind metode er begge med mail adresse som brugernavn.

Det eneste forskel er, Premium er om artikler og for velformuleret indhold informationer af teknologi mv., hvorimod Eksperten er blot en platform til os som har spørgsmål og hjælp alt om digitalt.

Premium som artikel abonnement.
Eksperten som platform til alle som har spørgsmål og enhver kan svare.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2021 - 12:09 #11
Dog, kan du sagtens spørge om der er forskel på logind for Eksperten og Premium hos Premium abonnement per mail: abonnement@computerworld.dk

Eksperten er en del af Computerworld, så det nemmeste er at du tager fat i en af deres flinke konsulenter. Så finder de et godt bud på en løsning. Du kan finde dem lige her.

https://www.jobindexmedia.dk/salgsafdelingen
Avatar billede Peter Guru
30. september 2021 - 12:16 #12
Hvad med passwordet? Siden 2019 da jeg tegnede  abonnement har logget ind på cw.dk med mailadresse og et og samme password uden problemer og - bum - så virkede det ene eller det andet ikke.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2021 - 12:22 #13
Stil spørgsmål videre hos abonnement@computerworld.dk
-Spørge om Premium, hvorfor logind ikke virker og hvorfor nulstilling ikke virker?

Premium er ude af vores område når vi som svarer er almindelige bruger.
Du kan sagtens logge ind på Eksperten, når du modtager mail og svarer her på Eksperten.
Avatar billede Peter Guru
30. september 2021 - 12:24 #14
Nu bruger jeg to forskellige passwords og det ser ud til at virke - måske..
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2021 - 12:28 #15
Ja, det vil sige, at der er forskel på disse platform, når Eksperten er til alle som har spørgsmål alt om digitalt og er platform til alle, men Premium er for abonnering, så det er klart at der er forskel på adgangskode. De to hænger ikke sammen når det er meget to forskellige platformer.